III Forum CEO
9 października 2019 , Warszawa , Hotel Renaissance Warsaw Airport

Złap wiatr w żagle i przekraczaj horyzonty

Program

9 października 2019, środa

#

Moderator konferencji:

Robert Noceń Robert Noceń, Ekspert Retail, niezależny przedsiębiorca, były Wiceprezes, Carrefour Polska

Rejestracja, poranna kawa i okazja do pierwszej wymiany wizytówek i uścisków dłoni

Tu i teraz Razem! - SESJA PLENARNA

Otwarcie Forum

Robert Noceń Robert Noceń, Ekspert Retail, niezależny przedsiębiorca, były Wiceprezes, Carrefour Polska

Małgorzata Bilska Małgorzata Bilska, Event Producer, Blue Business Media

Czy można traktować informację jako towar? Zarządzanie informacją i jej wartością w świecie biznesu

Paweł Zielewski Paweł Zielewski, Redaktor naczelny polskiej edycji miesięcznika, Forbes

  • jak komunikować wydarzenia niepożądane, by wyjść zwycięsko z kryzysu w firmie?
  • kryzysy wizerunkowe w social mediach – czy można się przed nimi obronić?
  • autoryzacja – jak nie nadużywać prawa do zmian?
  • Investor Relations i Pubic Relations – dlaczego oba te terminy nie zawsze oznaczają skuteczną komunikację?
  • odpowiedzialność za słowo i jej nowe znaczenie w dobie komunikacji elektronicznej

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Od start-upu do profesjonalizacji zarządzania

Piotr Kruszyński Piotr Kruszyński, CEO, PizzaPortal.pl

  • zmiany właścicielskie i sukcesja w kierunku profesjonalnego managera na stanowisku CEO
  • wyzwania w zakresie odpowiedzialności za zespół i organizację w okresie transformacji
  • młody konsument i młody zespół w branży e-commerce – jak zarządzać relacją z Millenialsami i czerpać z niej inspiracje

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Od garażowego pioniera do lidera we własnym przedsiębiorstwie o globalnym zasięgu – jak dojrzewają polskie firmy rodzinne

Małgorzata Bieniaszewska Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka, MB Pneumatyka, Businesswoman, przewodnicząca zespołu małych i średnich przedsiębiorstw Rady ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP

  • co pokolenie to wizja rozwoju – jak odmieniłam firmę i jak zmieniało się moje podejście do zarządzania
  • myśl globalnie, działaj lokalnie – jak rozwijać firmę eksportową w oparciu o lokalne zasoby ludzkie?
  • wyrzucą mnie drzwiami to wrócę oknem – jak się zdobywa klientów w branży Automotive?
  • Go West już było, teraz Go Global – nowe, najciekawsze rynki na mapie ekspansji

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zacieśniamy relacje – wspólna zabawa networkingowa

Przerwa kawowa

Inspiracje równoległe - STOLIKI DYSKUSYJNE DO WYBORU

Blockchain: czym jest i czy go potrzebujesz

Rafał Kiełbus Rafał Kiełbus, Członek Zarządu, Izba Gospodarcza Blockchain i Nowych Technologii

  • blockchain: początek. Jest starszy niż większość sądzi
  • blockchain, DLT, kryptowaluty: trzy nazwy tego samego?
  • blockchain bez bitcoin: czy to ma sens?
  • trylemat blockchain: który element poświęcisz?

Switching time! – czas na zmianę stolika dyskusyjnego

Blockchain: czym jest i czy go potrzebujesz

Rafał Kiełbus Rafał Kiełbus, Członek Zarządu, Izba Gospodarcza Blockchain i Nowych Technologii

  • blockchain: początek. Jest starszy niż większość sądzi
  • blockchain, DLT, kryptowaluty: trzy nazwy tego samego?
  • blockchain bez bitcoin: czy to ma sens?
  • trylemat blockchain: który element poświęcisz?

Czy AI i Data Science dają korzyści w biznesie?

Łukasz Grala Łukasz Grala, CEO, Microsoft MVP AI, TIDK

Przy ciągle rosnącej konkurencji firmy poszukują nowych sposobów zwiększenia swojej atrakcyjności na rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Sztuczna inteligencja oraz Data Science są predysponowane aby pomagać w osiąganiu tych celów. Cele jakie można przy ich pomocy osiągnąć to m.in. automatyzacja oraz optymalizacja procesów biznesowych bez których trudno mówić o nowoczesnym biznesie. Czy mamy odwagę sięgnąć po te nowoczesne narzędzia, jakimi są AI oraz Data Science?

Switching time! – czas na zmianę stolika dyskusyjnego

Czy AI i Data Science dają korzyści w biznesie?

Łukasz Grala Łukasz Grala, CEO, Microsoft MVP AI, TIDK

Przy ciągle rosnącej konkurencji firmy poszukują nowych sposobów zwiększenia swojej atrakcyjności na rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Sztuczna inteligencja oraz Data Science są predysponowane aby pomagać w osiąganiu tych celów. Cele jakie można przy ich pomocy osiągnąć to m.in. automatyzacja oraz optymalizacja procesów biznesowych bez których trudno mówić o nowoczesnym biznesie. Czy mamy odwagę sięgnąć po te nowoczesne narzędzia, jakimi są AI oraz Data Science?

(Nie)straszne kryptowaluty – czyli co nam zostanie gdy odrzucimy mity narosłe wokół tematu

Filip Pawczyński Filip Pawczyński, Prezes, Polskie Stowarzyszenie Bitcoin

  • czym naprawdę są kryptowaluty vs powszechne wyobrażenie o nich
  • dlaczego kryptowaluty są wynalazkiem na miarę Internetu
  • bezpieczne korzystanie z Bitcoin, to możliwe! – przykłady i dobre praktyki

Switching time! – czas na zmianę stolika dyskusyjnego

(Nie)straszne kryptowaluty – czyli co nam zostanie gdy odrzucimy mity narosłe wokół tematu

Filip Pawczyński Filip Pawczyński, Prezes, Polskie Stowarzyszenie Bitcoin

  • czym naprawdę są kryptowaluty vs powszechne wyobrażenie o nich
  • dlaczego kryptowaluty są wynalazkiem na miarę Internetu
  • bezpieczne korzystanie z Bitcoin, to możliwe! – przykłady i dobre praktyki

Wyzwania stojące przed CEO

Dawid Pyszniak Dawid Pyszniak, CEO, Compass & Partners

  • osadzenie wartości w codziennych operacjach, a nie jako zestaw słów na plakacie
  • równoważenie przywództwa i zarządzania

Switching time! – czas na zmianę stolika dyskusyjnego

Wyzwania stojące przed CEO

Dawid Pyszniak Dawid Pyszniak, CEO, Compass & Partners

  • osadzenie wartości w codziennych operacjach, a nie jako zestaw słów na plakacie
  • równoważenie przywództwa i zarządzania

Lunch

Tu i teraz Razem! - SESJA PLENARNA

Zacieśniamy relacje – kolejna wspólna zabawa networkingowa

Porażki w życiu są koniecznością – o tym jak zdobywać doświadczenie i przekuwać je w sukces

Maciej Panek Maciej Panek, Prezes, Panek S.A.

  • dlaczego wzloty i upadki kształtują biznesowy (i nie tylko) charakter człowieka i pomagają mu podejmować odpowiednie decyzje
  • nieustępliwość, upór i wiara w ideę drogą do odniesienia sukcesu

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Personal branding CEO – pozytywny wizerunek prezesa najlepszą wizytówką i kluczowym elementem budowania wartości firmy

Marek Moczulski Marek Moczulski, Właściciel, DG Marek Moczulski, były Prezes, Bakalland S.A., ZPC Mieszko S.A., Agros Fortuna sp. z o.o.

  • jak zarządzać poprzez cele?
  • jak pozwolić na błąd, nie pozwalając na powtarzanie tych samych błędów?
  • jak kreowanie marki własnej wpływa na budowanie wizerunku firmy?

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Program CEO For One Month – Prezes przez 1 miesiąc to więcej niż przygoda!

Anna Wicha Anna Wicha, Dyrektor Generalna, Adecco Poland, Prezes, Polskie Forum HR

Jakub Stojek Jakub Stojek, zwycięzca tegorocznej edycji programu CEO For One Month

  • czy i jak szkoły przygotowują młodych do wejścia na rynek pracy?
  • edukuj, pomagaj, prowadź – cierpliwe i konsekwentne łączenie praktyki, doświadczeń i dobrych wzorców
  • stań na czele rozwoju – uwolnij potencjał, który drzemie w ludziach

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Patriotyzm konsumpcyjny – Polska Wódka marką narodową

Andrzej Szumowski Andrzej Szumowski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Polska Wódka, Wiceprezes, Wyborowa Pernod Ricard

  • co to jest marka narodowa?
  • sposoby kreowania wizerunku kraju na świecie
  • Polska Wódka marką narodową – historia, tradycja, kultura

Dyskusja na najwyższym szczeblu – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie spotkania pełnego inspiracji

C-Suites po godzinach – znakomita okazja do interesujących rozmów kuluarowych w nieformalnej atmosferze podczas koktajlu

Zakończenie koktajlu

PARTNERZY

PATRON MEDIALNY